Momentele penibile sunt o adevarata placere

Sa fim sinceri, cui nu-i place sa se faca de ras varsandu-si vin pe haine sau dand mancare pe jos sau, in fine, orice alt act penibil de genul acesta? Cum, nimanui? Gresit! Am observat ca un numar periculos de mare de oameni sunt foarte indignati in momentul in care patesc ceva considerat de catre societate drept penibil. Unii se enerveaza, altii schiteaza zambete foarte false celor care rad chiar in nasul lor de patanie si, ce-a de-a treia categorie, folosesc sarcasmul ca sa-si ascunda rusinea. Pentru ca da, in cele din urma la asta se reduce totul, la rusinea pe care o simtim atunci cand se presupune ca ne-am facut de ras. Desi inteleg motivele oamenilor care se simt si reactioneaza astfel psihologic vorbind, nu inteleg de ce nimeni n-ar vrea sa-si schimbe atitudinea ca sa aibe o viata mult mai buna si mai vesela! Sa-ti dau un exemplu din viata mea personala.

Acum ceva vreme tocmai intrasem pe o terasa faina cu doua prietene. Eram imbracate cu niste haine care ne faceau mandre din cale-afara, fericite si, bineinteles, cu capul in nori si gandurile indreptate catre baietii cu care urma sa ne intalnim. Observasem cateva capete intorcandu-se dupa mine si, evident, ma simteam din ce in ce mai increzatoare. Pana in momentul in care, la o jumatate de metru de masa la care ne asteptau niste amici, m-am impiedicat de o piatra si m-am dus fix ca in desene pe toata lungimea mesei. Baietii si-au prins berile la cateva sutimi de secunda de a se sparge pe podea si acum chiar toate capetele erau intoarse spre mine. Vestea proasta pentru mine - si buna pentru altii probabil - este ca purtam si fusta, deci sansele sunt sa se fi vazut totul in momentul in care am plonjat la fel de gratios ca o lebada beata pe masa.

Si ce? Asta e unul dintre cele mai amuzante lucruri din viata mea! Nu ma intereseaza daca eu patesc ceva sau altii, atata timp cat e amuzant, o sa rad ca sa-mi fac ziua mai buna si basta.