Cea mai faina vacanta

Am avut multe vacante foarte faine, dar niciuna nu s-a comparat cu cea dintr-o vara deosebita. O vacanta doar cu prietena mea cea mai buna la mare, total neplanificata. Aveam 17 ani amandoua, locuiam intr-un oras mic si plictisitor si stateam la aceeasi terasa la care ne-am trait veacul in cei patru ani de liceu. In acel moment, prietena mea s-a uitat la mine si a zis ‘hai la mare’. Bineinteles ca in secunda doi am aprobat-o si ne-am dus acasa pentru a ne pregati bagajele.

Parintii nostri, care erau cat de cat sceptici in privinta calatoriilor la distante mari, ne-au sustinut si ne-au ajutat la bagaje si pregatiri. Nu aveam bani mai deloc, nu stiam unde aveam sa ajungem, dar nici ca ne pasa. La 10 noaptea eram in autocar urmand ca la 5 dimineata sa coboram intr-o statie la intamplare. Tin sa mentionez ca niciuna nu mai fusesem la mare pana atunci, deci habar n-aveam cu ce se mananca toata treaba aceea. In prima faza nu gasisem cazare, asa ca ne-am intins sa facem niste plaja ca doar n-aveam vreo grija fiind singure acolo. Intr-un final am gasit loc la un motel relativ dragut si destul de aproape de plaja, ceea ce era perfect. In acea perioada ne-am relaxat si ne-am distrat ca niciodata in viata mea.

Nu am mers in cluburi sau cine stie ce prostii de genul, doar ne-am plimbat, ne-am bronzat si ne-am bucurat de apa. Si sunt convinsa ca niciodata nu o sa avem o vacanta mai frumoasa ca aceea chiar daca o sa vizitam alte tari si vor avea loc intamplari mai interesante. Aceea a fost, este si va ramane vacanta mea de suflet.