Care-i treaba cu tricourile cu mesaje

Sincer, eu inteleg multe lucruri pe lumea asta, sincer, si intotdeauna cand dau de ceva care mi se pare mai ciudat incerc sa vad motivele din spatele acelei actiuni, comportament sau lucru. Dar exista anumite aspecte care trec pana si de limita mea setata foarte departe a intelegerii si rabdarii si este chiar ironic pentru ca e un lucru extrem de banal, marunt si - din pacate pentru oamenii ca si mine - tot mai des intalnit.

Tricourile cu mesaje. Si nu ma refer la tricourile clasice pe care le vedem prin mall-uri si au un citat trantit pe ele asa intamplator care nu inseamna ceva anume. Ma refer la tricourile cu mesaje romanesti de cea mai proasta calitate imprimate pe niste suprafete textile simple, uni. Ma refer la mesajele de genul “Ma joc cu mintea ta”, care, din ce am observat, a prins atat de bine incat mai nou se gaseste imprimat chiar si pe pantalonii aceia de training cu turul lasat foarte jos. Apropops, nici pantalonii acestia nu sunt usor de inteles pentru mine, insa aleg sa ignor acest aspect. Si totusi, care e ideea din spatele citatelor cum ar fi “Rasfatata si alintata”? Ce transmiti tu ca fata sau femeie purtand un astfel de tricou? Sau, o varianta mult mai penibila, “iubeste-ma inca o data, stii ca ma prind mai greu”? In opinia mea, cineva care spune acest lucru intr-o conversatie e o persoana lipsita de orice urma de ratiune sau inteligenta. Si avand in vedere faptul ca exista oameni care poarta asa ceva scris mare pe piept, iti dai seama ce parere am. Oare acesti oameni nu sunt constienti ca mesajul ala de pe tricourile lor este cel care practic ii reprezinta?

Bineinteles ca imbracamintea cuiva, tinuta acestora, spun “asta sunt eu” intr-un mod vizual. Iar cand cineva poarta ceva de genul celor enuntate mai sus, ce opinie si-ar putea crea un alt om despre ei/ele? Aceasta este si probabil va si ramane o dilema imensa pentru mine.