Profesoara de geografie

In scoala generala, aveam o profesoara de geografie micuta, cu parul tuns bob si de culoare rosie si imi placea mult modul in care ne arata fiecare regiune geografica si fiecare oras pe harta. Ii placea sa ne scoata la harta si ii placea sa ne arate formele de relief si denumirea lor, denumirea apelor, marele orase si multe alte lucruri de interes pentru noi.

Imi place tot ceea ce imi oferea lectia de geografie, o calatorie prin lumi necunoscute, invatam despre relieful, flora, fauna si multe alte lucruri care sunt interesante pentru mine. Imi place mult acest lucru si imi plac mult toate clipele din timpul orei de geografie si imi plac mult lectiile pe care le-am primit, modul in care se facea inteleasa si ne atragea sa invatam cat mai multe despre tara noastra si resursele noastre sau despre alte tari si alte continente. Simteam ca fac o calatorie in jurul lumii si imi placea sa vad tarile si orasele pe harta si imi placea sa imi imaginez o calatorie virtuala in acele tari.Sunt foarte incantata de acestea si imi place mult sa ma gandesc la clipele din timpul orei de geografie, la hartile pe care le desenam pe foaie de calc si imi placeau multe alte lucruri care ni le preda.

 Imi plac mult toate amintirile care ne leaga de acea perioada si imi place chipul ei, care pare mai cald in amintire, insa stiu si acum ca era o persoana dura si putin severa, care stia sa fie autoritara si sa vorbeasca pe un ton superior pentru a isi castiga respectul fata de meseria sa de profesoara.