Lavinia

In liceu m-am imprietenit cu o fata care nu arata asa de bine la inceput. Avea niste cosuri pe fata si avea parul gras si nu imi placea acest lucru. A incercat mai multe sampoane ca sa reuseasca sa se spele pe par si sa il faca frumos si curat insa nu a reusit si a decis sa se spele in fiecare zi pe par pentru a avea un par frumos si splendid. Imi place felul ei de a se ingriji de ungii si de fata,mereu aparea frumos machiata si imbracata sexy pentru a atrage atentia baietilor.

In prima faza nu a avut noroc de baieti pentru ca nu era asa aranjata si pentru ca avea parul gras si fata cu cosuri, insa cand a devenit mai frumoasa a decis sa profite de toti si nu rata nicio oferta pentru a se simti cat mai dorita si mai iubita de cat mai multi barbati. Avea niste sani lasati si nu era multumita de acest lucru dar de cand a gasit sutienele cu push up umbla mereu cu decolteuri si facea furori in randul barbatilor. Imi povestea ca ii era rusine sa se dezbrace in fata lor dar cand a scapat de complex, nu se mai complexa si se simtea extrem de bine cand era sarutata pe sani. Incerca sa fie iubita de cat mai multi barbati pentru a scapa de complexul ei din tinerete si imi placea ca mereu era in atentia lor sau facea ceva pentru a fi in atentia lor si pentru a le castiga dragostea.

Era pasiunea ei de timp liber sa fie dorita de barbati si sa umble cu ei, pentru a recupera timpul pierdut in tinerete cand faceau misto de ea. Ii placea sa profite de oricare pentru a se simti cat mai bine si cat mai frumoasa si se simtea ca o divacand vedea ca ii acorda toata atentia lor.