Decoratiunile din Sinaia

Plimbandu-ma intr-o seara prin Sinaia, prin oras, am admirat decoratiunile din oras, sunt niste forme superbe in culori vii care imi plac extrem de mult. In primul rand am vazut niste lumanarele frumoase, galbene, niste stelute albe, niste trambite si niste fulgi de zapada albi si albastri. Sunt extrem de potrivite pentru sezonul de iarna.

In fata sensului giratoriu din centru fiecare poate admira o decoratiune care ia forma unui bradut imens de craciun iar pe margine sunt niste reni cu sania si un mos carciun micut. Sunt niste ornamente spectaculoase, care impresioneaza pe fiecare si sunt extrem de gingase si de spectaculoase. Imi place extrem de mult sa vad acest labirint colorat care face orasul sa para mai spectaculos si mai ornat iarna si imi place extrem de mult ceea ce se intampla in oraselul meu iarna. In primul rand pentru ca vin turisti care sunt impresionati de decoratiuni si de felul in care arata oraselul inzapezit. Mai apoi pentru ca este extrem de frumos sa vezi cum merge lumea la schi sau cum se da in parc cu sania, este un spectacol al zapezii si al ghetii care ne lasa pe toti cu gura cascata fiind cu totii uimiti de frumusetea peisajului sau de miracolul naturii. Imi place extrem de mult acest peisaj, este unul demential care imi face viata mai frumoasa si care ma determina sa ma simt mult mai plina de energie si de voie buna.

Sunt multe lucruri care imi plac cum ar fi acest peisaj mirabolant plin de decoratiuni de iarna si imi plac toate aceste bucurii neinsemnate care ne fac sufletul mai curat si mai plin de fericire. Este un tip de fericire care nu se poate compara cu nimic, care nici macar nu stim de unde provine in momentul in care avem ocazia sa admiram acest peisaj frumos si senzational.