City break aniversar la Paris

De cand nebunia ofertelor last minute a cuprins tot mai multi romani, am auzit foarte multi prieteni din jurul meu care abia asteptau sa scape la o tura de week-end ba la Paris, ba la Austria sau Praga, sa viziteze cate ceva, sa faca si un shopping si sa bea o cafea pe terasele cosmopolite. Pentru ca tot e un trend in grupul nostru, m-am decis ca pentru aniversarea de cinci ani de casnicie sa imi surprind sotul cu un city break la Paris. Bineinteles ca am avut grija sa fac rezervarea pe Booking la un hotel care mi s-a parut foarte ok, in zona centrala a Parisului, pentru ca timpul pe care urma sa il avem la dispozitie era scurt si nu as fi vrut sa il pierdem ratacind prin metroul parizian.

Am ales Hotel Basile, ideal ca amplasare, ideal ca si conditii si cu un rating bun pentru ce imi doream eu si mai ales disponibil asa din scurt! Zis si facut, am facut si rezervarea pentru avion, si am asteptat cu emotie mini-vacanta. Trec repede peste tevatura transferului de la aeroport la hotel, care ne-a dat ceva emotii, pe care nu le-am fi avut daca stiam din timp de www.aeroshuttletransfers.ro, dar aici am sa revin. Pentru ca totul s-a intamplat pe graba nu am apucat sa fac niciun fel de program pentru cele trei zile in Paris asa ca iata-ne fata in fata cu un munte de harti, recomandari si nici un plan clar! Pana cand, gratie telefoanelor smart, am cautat pe Google excursii la Paris si am dat de Aero Shuttle Paris Transfers (v-am spus ca revin!) cu care ne-am rezervat pentru ziua a doua a vacantei un Paris City Tour.

Ne-au luat fix din fata hotelului, ne-au plimbat 8 ore – pentru ca asa am optat, dar se putea si patru ore – si am vizitat in tot confortul si cu maximum de relaxare Catedrala Notre Dame, Hotel de Ville, Luvrul, Opera din Paris, Place Vendome, Champs Elysees, Arcul de Triumf, Turnul Eiffel, Montmartre, Moulin Rouge, Trocadero, Place Vendome, Concorde, Madeleine. Una peste alta, o zi perfecta, bine planificata si care ne-a salvat city-break-ul la Paris. De shopping, aniversare si cafele am avut timp in prima si a treia zi, la fel si de plimbari…