Cartea citita recent

Zilele trecute am terminat cartea Bestia umana de Emile Zola. Mi-a fost recomandata de cineva si mai citind carti recomandate de persoana respectiva si care mi-au placut am zis de ce nu.

Asa ca ma apuc de citit si pe masura ce inaintez imi dau seama ca nu-mi place. Imi propun sa o termin gandindu-ma ca poate devine interesanta.
Cartea m-a dezamagit, mai citisem anumite opere a autorului care mi-au placut. Desi actiunea se desfasoara pe mai multe planuri existand  multa violenta sau prezinta latura negativa din contiinta pesonajelor, cartea nu mi-a starnit nici o emotie pe parcursul ei. Nici la final insa nu am fost impresionata. Am terminat-o doar pentru a nu o lasa neterminata.
Oricum continuam lectura tot cu el, cu opera Germinal. Din ce am inteles este o lectura splendida, o adevarata opera de arta. Asa ca o sa ma duc cu sufletul deschis la bilioteca si o sa-mi continui lectura cu Germinal.