Si m-a facut obraznica…

Administratora blocului dupa ce ma fura cu nesimtire, si cred ca nici macar un locatar nu isi da seama, ma mai face si obraznica. Iar asta nici macar nu mi-o zice in fata. Am fost draguta cu ea si i-am explicat clar care sunt nemultumirile mele si ea zice ca ma port cu nesimtire. Pai nu stiu zau daca asta e nesimtire sa ceri unui om sa fie corect. Chiar m-am interesat la nivel national care sunt plangerile depuse de oameni impotriva administratorilor blocurilor in care locuiesc. cifrele sunt imense ca nici macar nu au fost mentionate. Peste tot se zice ca e problema mare.

Eu, ca o fata educata ce sunt, i-am zis doamnei ca nici nu platesc pana in moemntul in care nu-mi calculeaza exact ce am de plata. Eu ar trebui sa dau vreo 400 de lei iar in lista ei apar cu vreo 700 de lei. nu stiu de unde pana unde inca 300 de lei in plus. Am incercat sa ii explic si prin biletele ca am zis ca o fi mai grea de cap si nu intelege. dar se pare ca ignora totul. Poi, ori vrea sa isi ia un porc gras de Craciun ori vrea sa isi ia o cireada intreaga de vaci. Ca nu stiu cum sa fac sa fie bine odata si odata. Dupa ultima discutie m-a parat unui unchi, de parca el ar avea vreo treaba cu viata mea. Un unchi care sta in bloc si care nici el nu are ce face de insira vorbe aiurea. iar nevasta-sa la fel. I-a zis ca nu am platit nimic si mai sunt si obraznica…

Pai daca ar fi fost sa fiu obraznica ii spargeam sincer geamurile acolo sa stea si ea in frig si o scuipam si in ochi la prima confruntare. Dar sunt fata educata. Incerc sa rezolv totul pe cale amiabila. Dar vad ca nu am cu cine. Apoi stau si ma gandesc ca daca nimeni nu zice nimic, de ce sa zic eu cea care m-am mutat recent aici?! Chiar si asa, noua cum sunt, ma gandesc ca merit putin respect. Pana la noi ordine insa raman obraznica, adica ii zic de cate ori am ocazia ca trebuie sa fie corecta. Alta  varianta nu stiu sincer … Eventual sa fac o reclamatie sau sa depun o plangere, dar ce sens are sa ne tiganim cand lucrurile pot fi simple daca suntem cinstiti?