Trei lucruri care ma tin in priza

De cele mai multe ori imi lipseste energia pentru ca nu am un job stabil care sa ma puna pe fuga, nu am un motiv sa ies in fiecare zi din casa si multe altele. Insa, cand trebuie sa fac ceva, acel lucru nu va suferi amanare. Exista trei lucruri care ma tin in priza si acestea sunt: agitatia, oamenii de langa mine pentru care trebuie sa lupt si dorinta de a progresa continuu.

Agitatia ma tine in priza, cand trebuie sa fac mai multe lucruri deodata dau un randament incredibil, imi place sa fiu agitata si pusa la multe incercari, sa mi se traseze multe sarcini si sa fiu solicitata.

Cand trebuie sa ii ajut pe cei de langa mine sunt si mai in priza, pentru ca vreau sa le fie bine, imi place sa ma implic in viata lor. La urma urmei pentru ei traiesc si pentru ei pun suflet in tot ceea ce fac, indiferent de motive si indiferent de scop.

Am perioade si perioade cand vreau sa fiu pe primul loc, uneori ma plafonez, alteori ma enervez si incerc sa fac cat mai multe. Incep cursuri de formare profesionala, ma apuc de citit, de scris, de planuri noi pentru un viitor nou. De undeva trebuie sa iasa ceva.

Totusi ceea ce ma tine in priza cel mai mult sunt cumparaturile. Dar nu intra in acest top. Totusi cumparaturile sunt cele pe care le fac cu cea mai mare daruire si cu cea mai mare energie. La urma urmei sunt femeie, si ador sa cheltui bani.