Femei cu sani mari sau cu sani mici?

Exista mai multe categorii de femei. Cele care nu au sani, cele care au sani mici, cele care au sani mari si cele care au sani enormi. Eu ma incadrez in categoria celor cu sani mici. Unoeri ma simt bine asa. Insa ma scoate din minti treaba asta, cand vad cate o rochita sa o bluzita mai decoltata, evident ca trec la alta. Mie imi sunt mari. Noroc ca s-au inventat sutienele cu push up. Doar ca de cele mai multe ori nici alea nu ma ajuta. Sper ca dupa ce voi avea primul copil, si voi alapta sa imi creasca si mie sanii. Nu am avut norocul sa alaptez, prin urmare nici sanii nu mi-au crescut.

 Apoi mi-am amintit de o versioara care se chinuia, gravida fiind cu niste sani foarte mari. Efectiv sanii ei erau imensi. O durea spatele la greu din cauza lor, iar ea trebuia sa suporte cu stoicism. Atunci ma gandeam ca e fain sa ai asa sani mari, insa azi cred ca nu mi se mai pare atat de interesant. Oricum am inteles de la tinerele care au sanii mari, ca le e greu si sa isi gaseasca sutienul potrivit. Sau haina potrivita. Nu e ok sa fie nici prea decoltata, fiindca risca sa ramana cu sanii pe afara, nici prea stramta, fiindca iarasi arata rau.
 
Prin urmare se pare ca noi astea cu sanii mici, avem niste avantaje. Adica eu daca imi iau un sutien cu push up, parca imi arata niste sani mai mari decat in mod normal. Si eu pot sa-mi iau decolteul mic, si atunci nu am nici o problema. Eventual doar sa mi se vada sutienul. Eu sunt curioasa totusi, ce tip de femei prefera barbatii? Cu sani mici, sau cu sani mari?