Cum scapam de molozul dupa reamenajarea locuintei?

Una dintre marile probleme ale bucurestenilor atunci cand decid sa isi renoveze apartamentul, o reprezinta molozul ce ramane in urma “operatiunilor” de infrumusetare. Presupunand din start ca orice proprietar care decide sa isi modifice apartamentul are o autorizatie obtinuta de la primaria sectorului in care locuieste, primul pas din remodelarea locuintei il va reprezenta daramarea peretilor, urmat de modificarea traseului tevilor, indepartarea finisajelor vechi - faianta, gresie, mozaic, linoleum, dupa caz… 

Toate acestea necesita - dincolo de timp si munca foarte grea - o cantitate uriasa de praf si mizerie, saci plin cu bucati de faianta, bucati de BCA cu armatura, bucati din ziduri de beton, tevi vechi, cabluri, tablouri electrice si prize vechi, arse sau stricate. Toate acestea sunt de aruncat, insa cu siguranta nu vei putea sa le arunci la tomberonul blocului. In primul rand pentru ca nu este permis, firmele de gunoi cu care au contracte asociatiile de locatari neavand obligatia de a ridica decat gunoi menajer, si in al doilea rand pentru ca nici macar nu ar fi posibil sa arunci resturile voluminoase la tomberon. Tocmai de aceea vei avea nevoie de o firma de transport moloz Bucuresti. Odata ce vei avea un contract incheiat cu o astfel de firma, vei scapa intr-un mod extrem de elegant si lipsit de efort de muntii uriasi de mizerie adunata dupa reamenajare. Astfel, vei evita si sa deranjezi vecinii nevoiti sa iti vada in fiecare zi sacii prafuiti in fata usii, sau inghesuiti la ghena. 

Pe de alta parte, exista si anumite primarii de sector care au contracte incheiate cu firmele de salubrizare astfel incat acestea sa ridice si molozul, numai in anumite zile ale saptamanii. In functie de cum este negociat contractul, firmele de salubrizare te pot scapa de moloz gratuit sau contra cost. Fireste, nu in toate sectoarele primaria a usurat treaba locatarilor.