Balerini

Balerinii.... la prima vedere par niste incaltari facute pentru fetite cu codite, dar nu este nimic mai fals.Numele lor vin de la asemanarea lor cu poantele balerinelor, si intradevar mi se pare ca dau piciorului un aspect delicat si copilaresc.
In ultimii ani balerinii au revenit la moda si au prins din ce in ce in ce mai mult avant. Sincer sunt preferatii mei in materie de incaltaminte si cred ca nu trece o zi in care sa nu ma mai tenteze un model vazut in vitrina unui magazin. Din punctul meu de vedere ca si incaltaminte balerinii sunt ideali din toate punctele de vedere.

Motivele pentru care imi plac balerinii sunt greu de numarat... Imi plac pentru ca sunt comozi si sunt incaltamintea perfecta pentru a  cutreiera orasul si magazinele in lung si lat fara a obosi sau a face bataturi. Imi plac pentru ca sunt usor de asortat iar o banala pereche de balerini pot sa o port in functie de dispozitie la costum, la fusta, la jeans , cu palton sau tricou,practic variantele sunt infinite... iar cand nu ti-a sunat ceasul si in 10 minute trebuie sa pleci din casa, te scutesc de o gramada de timp pierdut alegand combinatia perfecta. Imi plac pentru ca se gasesc intr-o gama variata de culori, modele si materiale, pot fi tricotati, cu pene , carouri, cu fundite, cu buline, simpli, de piele, de lac, amuzanti sau eleganti... imaginatia nu are limite. Sigurul defect pe care il pot gasi la ei fata de pantofi cel putin este ca nu ma fac mai inalta.
Indiferent de defectele pe care ar putea sa le aiba, de faptul ca sunt sau nu in trend, ma declar o impatimita a lor si nu cred ca exista sanse sa piarda teren prea curand.
Voi ce parere aveti de balerini?
Cate perechi aveti in garderoba?