Optimizarea SEO, usor de zis, greu de facut

Optimizarea SEO nu e o actiune care se face cat ai bate din palme. Ea necesita timp, multa munca si perseverenta pentru a obtine rezultatele dorite. Importanta intelegerii clare a rolului celor mai importante elemente ale sale este definitorie pentru rezultate notabile. Cuvintele cheie pot sa faca mult bine campaniei de optimizare seo, insa pot face si foarte mult rau daca sunt alese gresit.

Este greu de crezut ca niste cuvinte cheie te pot face sa pierzi bani si timp, dar adevarul crud este ca nu ai cum sa te feresti de acest esec daca esti incepator intr-ale optimizarii SEO. Rata de conversie scazuta este primul semn ca ai ales cuvintele cheie gresit. Degeaba ai trafic foarte mare daca utilizatorii pleaca imediat pentru ca nu gasesc ceea ce cauta. Nu e suficient sa te gandesti ce cuvinte cheie ar folosi clientii tai, ci trebuie sa faci analize, sa te folosesti de cele mai moderne instrumente online pentru a detecta exact ce gandesc si care ar fi frazele pe care le-ar folosi cel mai des pentru a ajunge website-ul tau.

Despre aceste tactici si despre multe altele poti sa citesti si pe http://dexterseo.ro/, dar poti sa cauti si instrumente care sa-ti sugereze cuvintele cheie cele mai bune, sa-ti indice si concurenta de pe ele, ce fel au mai fost folosite, in asociere cu ce fel de tematici. Cuvintele cheie pe care competitia e prea mare nu vor ajuta site-ul sa creasca si sa fie bine optimizat, la fel cum cuvintele cheie care nun sunt sortate prin intermediul instrumentelor online nu isi vor putea gasi locul in structura site-ului tau.

Alaturi de cuvintele cheie foarte bune pentru a obtine un page rank mai mare sunt si meta descriptions, adica acea descriere care apare in partea inferioara a titlului paginii cand e afisata de Google in cautari-ea trebuie sa fie scurta si atragatoare. Paginile trebuie sa aiba titluri si descrieri unice, cuvintele cheie trebuie sa se regaseasca si in meta. De asemenea, optimizarea seo si campaniile de optimizare seo se intind pe parcursul mai multor luni, chiar ani, pentru ca rezultatele notabile obtinute se pastreaza foarte greu. Nu trebuie sa existe continuturi duplicate niciodata pe parcursul optimizarii, cuvintele cheie nu trebuie sa fie prea multe, link-urile catre trimit catre site sa fie de calitate.