Achizitionarea unui telefon

M-am dus zilele trecute la un centru Cosmote sa-mi fac abonament si sa-mi schimb telefonul. M-am uitat pe acolo de un de telefon am pus ochii pe unul si m-am decis.

Ma duc la reprezentant si ii spus ca mai am un abonament la ei, dar as mai dori inca unul separat. Eu eram pe cartela urmand acum a ma trece la abonament.

Baiatul respectiv se uita cam sceptic la mine si il intreb e vreo problema? A nu. Se poate sa fac mai multe abonamente pe numele meu? Da. Bine. Ii zic sa-l lase pe celalalt exact cum e si sa-mi faca unul. Am stabilit tot, tipul abonamentului, telefonul si incepe. Ati dori sa fac o oferta pentru celalalt abonament? Avem mai multe minute nationale cu doar nu stiu ce suma.. Nu. Lasati-l cum e. Vreti sa va micsorez abonamentul celalalt: Nu. Lasati-l asa.  Mai incearca reprezentantul cateva oferte si intr-un final intelege faptul ca nu vreau nici o oferta.

Dupa ce am stabilit ca celalalt abonament ramane cum e intervine problema noului abonament. Ma intreaba daca vreau si numar. Ii zic nu, acum sunt pe cartela prepay si vreau sa imi pastrez numarul. Vazandu-l debusolat il intreb daca se poate. Imi zice ca da. Sta ce sta, se mai gandeste si intr-un final imi aduce telefonul sa-l vad mai bine si introduce datele in calculator.

Dupa ce am stat mai bine de 45 de minute si  dupa ce am semnat contractul imi explica facturarea pentru luna in curs. Ia  o foaie incepe sa deseneze explica vreo 5 minute si deodata se opreste. A gresit.  O ia de la capat.

Habar nu aveam ca dureaza atat de mult pentru un amarat de abonament.