Obligatii importante fata de angajatii din domeniul constructiilor

De ceva vreme am inceput sa ma gandesc la viitor si nu credeam ca in al meu viitor voi invata despre toalete ecologice. Stiu ca suna oarecum ciudat insa fiecare dintre noi, la un moment dat in viata sau poate pe tot parcursul vietii se ascunde de responsabilitati, sau le evita cum poate mai bine. In aceasta idee si pentru ca nu mi-a placut niciodata sa lucrez pentru cineva si sa raspund in fata cuiva pentru fiecare mic lucru pe care il fac, mi-am spus de mica ca trebuie sa am propria afacere. Nu sunt o persoana creativa.

Niciodata nu am fost. Eu sunt o persoana directa care spune exact ceea ce ii trece prin cap si contrar asteptarilor am avut mereu succes in viata datorita acestui fel de a fi al meu. Am pus acum 6 luni bazele unei afaceri vazand ca am prieteni de familie care sunt foarte buni mesteri, dar care nu lucrau intr-un cadru organizat. Am zis sa facem o afacere a noastra si sa castigam toti legal salariul, crescand incet afacerea. Nu mica mi-a fost supriza cand planul chiar a functionat. Bine, cand faci asa ceva si intri in domeniul constructiilor, trebuie sa intelegi ca trebuie sa iei cam totul in calcul. De exemplu, nu m-am gandit vreodata ca voi face cercetari in domeniul toalete ecologice. Da, ai citit bine. De ce spun asta si um ajuns experta in toalete ecologice? Ei bine am prins o lucrare de mare anvergura intr-un sat pe langa Bucuresti unde echipa mea trebuia sa petreaca o perioada destul de lunga de timp construind o casa.

De cele mai multe ori, inainte, colegii mei erau trimisi la adresa unor clienti care aveau deja o casa si care aveau nevoie poate de o reamenajare. De data aceasta insa, nu a fost cazul. Colegii mei s-au dus la o adresa unde nu exista inca o casa. Si pentru ca ei trebuiau sa o ridice era nevoie si de strictul necesar. Din acest strict necesar fac parte si acele toalete ecologice care nu trebuie sa lipseasca de la adresa unde se executa lucrari de constructii. Deci nu uita. Este imperativ sa te ocupi de oamenii care iti construiesc, fie ca angajat sau angajator.