La ce foloseste serul pentru par?

Daca ne dorim sa coafam usor parul nostru, sa reziste la vant si la temperaturile de afara, fara indoiala, trebuie sa-i asiguram ingrijirea necesara. Va dati seama, parul nostru este atat de fragil, fara tratament special, nu are cum sa treaca de la un sezon la altul si sa-si pastreze vitalitatea, tocmai de aceea, eu aleg sa-mi rasfat parul si nu ezit sa incerc produse noi pentru ingrijirea acestora. Am descoperit recent un ser pentru ingrijirea parului de la CHI Romania.

Probabil, multe dintre voi ati vrea sa ma intrebati la ce ajuta serul pentru par. In primul rand, sa clarificam un lucru: samponul nu este suficient pentru ingrijirea parului si nici conditionerul. Parul are nevoie de o ingrijire complexa. Am inceput sa caut uleiuri si seruri pentru par de cand m-am tuns si am inceput sa folosesc placa pentru par. Am ajuns la gama de produse CHI Romania, absolut intamplator, mi-am comandat cateva produse online, sa le testez si mi-au placut foarte mult. Am incercat de la CHI Romania un ser pentru par din arbore de ceai si ulei de menta. Eram foarte curioasa de aceasta combinatie. Serul il aplic atat pe parul umed, cat si pe cel uscat, insainte de coafare.

Pe langa faptul ca intareste si hraneste parul, deoarece este recomandat pentru parul fragil si deteriorat, mai are si protectie termica, iar pentru mine asta este, pur si simplu, indispensabil, ca pentru alte multe femeie, de fapt. In cazul utilizarii uleiurilor si a serurilor pentru par este foarte important sa nu exagerati cu cantitatea pe care o aplicati pe par. Se recomanda sa folositi o mica cantitate, apoi sa coafati parul, altfel, daca exagerati, parul sa devina pre gras si imposibil de coafat.