Vrei sa fii copywriter?

Prietena mea din copilarie, mi-a zis intr-o zi: '' Cand o sa fiu mare o sa ma fac copywriter.'' Pe atunci nu stiam ce semnifica  exact termenul de copywriter, de aceea m-am hotarat sa scriu cateva cuvinte despre ce inseamna copywriter si cu ce se ocupa acesta. Daca va imaginati ca un astfel de job presupune scrierea de texe in masa, totusi lucrurile nu stau chiar asa. A face copywriting nu e chiar floare la ureche, trebuie sa ai anumite calitati care sa puna in valoare acele texte pe care le scrii, pentru a se ajunge la rezultatul dorit. Rolul unui copywriter este de a scrie texte persuasive cu scopul de a genera vanzari. Acum, nu sunt in masura sa dau sfaturi, pot doar sa enumar cateva calitati pe care eu le consider esentiale pentru aceasta meserie.

Unu: gramatica si copywriterul ar trebui sa fie prieteni buni, chiar cei mai buni prieteni. Degeaba ai o imaginatie bogata si trasnita, daca atunci cand insiri cuvintele pe foaie, hopa si greselile. Mi se pare de bun simt ca un text care are menirea de a impresiona si emotiona vizitatorul, sa fie scris corect.

Doi: O persoana anume, afirma cu tarie ca orice om inteligent este capabil sa scrie un text. Nu am facut un studiu in privinta asta, dar pot sustine cu convingere ca pentru a scrie un text bun de coywriting trebuie sa ai multa, multa imaginatie si inclinatie spre scris. E una sa scrii un text de content writing si alta sa faci un text de copywriting.

Trei: Un copywriter bun, nu minte. Desigur, incearca sa mascheze defectele produsului, dar nu se apuca de insirat prostioare care nu au legatura cu produsul respectiv si care pot induce in eroare vizitatorii.

Meseria de copywriter este mult mai complexa, am prezentat doar trei dintre aspectele care mi se par cele mai importante. Cu fiecare articol scris dobandesti experienta si ai sansa sa devii din ce in ce mai bun.